Arg

God morgon!
Jag skrev inte något igår eftersom jag var så otroligt arg.
Varför undrar då ni
Jo ibörjan av hoppträningen igår så gick det faktiskt rätt bra, de ända som var lite jobbigt var väll att hon drog mig i händerna lite då och då. Men sen efter en halv timme så kom 4 stor hästar in som skulle ha hoppnig efter mig och den tjejen jag red med. och när dom kom in gick allt åt helvete.Ibörjan så blev Rosita rädd för en häst och började att bocka och ha sig, och sen så när jag är på väg mot ett hinder så står de en j*vel i vägen! Jag var bara några få cm från att krocka in hennes hästs rumpa. Inte nog med det så står det senare en människa iväg för HELA hindret när jag kommer på det så jag får ju lov att gå förbi hindret och göra en volt, och det ända jag hör från henne var "Oj då!" USCH. det sista som hände var väll de mest läskiga. En häst började att sparka i väggarna så Rosita blir rädd och börjar att skena. MEN som tur var fick jag stopp på henne. Och efter det så sa faktiskt min ridlärare åt storhästarna att inte störa. Usch säger jag bara.
Min älskade Rosita

-------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag så ska jag hoppa Oneil här hemma så vi få se hur det går. han har ju nämerligen inte en så bra galopp eller framåtbjudning, men han tycker om att hoppa det känns! 
nej nu ska jag göra mig i ordning för att gå på skolan, skriver ikväll om Oneil.
//Thea

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blir så arg när folk stör ens hoppträning. Jag har vart me om samma sak :/

2011-11-09 @ 19:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0