Förlåt!

Jag ber tusen gånger om ursäkt att jag inte har bloggat!
-men mina dagar har varit fullspäckade.
Men nu kör vi igen, eller hur? :)
Under de veckor (?) som varit så har det hänt rätt så mycket.

Oneil har blivit otroligt duktig under dessa få veckor. Han är inte längre så seg som han var när han kom hem till oss och han är lite mer glad på något sätt. Det enda negativa är väl att han är otroligt busig när man rider med han ute i skogar och sånt.
Rosita har det gått någerlunda normalt med, alltså inga större förbättringar, men inte heller något som inte har gått bra. Men något hon har blivit väldigt bra på är spanskritt! Är super nöjd över det!
och om ni vill så kanske jag kan lägga upp en video på när hon gör de? 

Aja men nu ska jag sussa, Godnatt♥
/Thea

Kommentarer
Postat av: Rosita?

Hej! Köpte du Rosita från ridskolan Lurbo?

2012-01-10 @ 18:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0