Ny rakad häst och sjuk ryttare.

Ja ungefär så är det just nu.
Rosita är ny rakad, men jag har tyvärr ingen bild på henne men så här är hon rakad
Tryck på bilden för att se den tydligare, och hon är klippt som den häst som står tredje från höger.
Ialla fall så blev hon otroligt fin, hon får nästan en svart ton när hon är rakad, helt sjukt fin!

Som jag skrev så är jag sjuk, mår dåligt som bara den. Så idag blev de (nästan) en hästfri dag.
Men för att göra de lite roligt för de som läser vår blogg så ska jag lägga in en sån där "falsk sanning" sak. Alltså så kommer jag skriva 5 st påståenden, två är falska och de resterade är sanna.
Den som har rätt får en länkning!

1. Jag har en hund
2. Alla hästar jag har ägt har varit ridskolehästar
3. Jag rider båda mina hästar varje dag
4. Jag och min familj har ägt travare
5. Jag är igentligen allergisk mot hästar
Vinnaren presenteras på onsdag!
//Thea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0