Olle

En underbar ponny, de va du allt.
eftersom jag berättade lite om min första ponny igår så berättar jag nog om min andra ponny nu.
Alltså Olle

Olle är ett litet Gotlandsruss, han är speciell på alla sätt och viss de går inte att unvika. Den personligenheten han har är av de slag så att man aldrig kan hitta en liknande häst. Aldrig. Ialla fall så var han min underbaraste i två underbara år. Han var en liten C - ponny och jag växte ur han. det gjorde så ont när jag insåg att jag var för stor för honom. Och det gör fortfarande ont. Vi la  ut han på annons och tänkte att honom får vi aldrig såld för hans speciallitet var att busa, alltså tvärstanna framför hinder gå undan från dem, skena hem osv. Men efter 2 månader så kom det en flicka som red honom och blev tydligen kär i han, precis som jag blev första gången. Men helt ärligt så var jag inte med när de sålde honom, de gjorde alldeles för ont. Bara jag tänker på han nu så rinner tårarna.
Olle du var och är den bästa, du har lärt mig så mycket. Tack, jag älskar dig.♥
//Thea

Kommentarer
Postat av: Dana

Så fin text!

2011-11-19 @ 22:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0