Sängen är mitt nya hem

Ungefär så är de.
Har inte gjort ett dugg under hela dagen, har bara vilat, sovit, ätit osv. Man känner sig som en gammal gumma haha!
Eftersom jag har otroligt tråkigt så tänka jag skriva lite kort om min första ponny, Lusen.

Moonlove, som hon igenterligen hette, var en vaker liten B ponny. 
När jag fick henne så var jag endast 9 år gammal och var rädd för att rida för snabbt, så lilla Lusen var en perfekt första häst för mig. Hon var en liten blandning mellan New Forest och Gotlandsruss och gud va hon var söt!
Men när vi köpte henne så fanns det ett problem, hon hade haft fång en gång vilket kan leda till ännu fler gånger. Men inte trodde vi att hon skulle få det igen! Ett år passerade och jag var världens lyckligaste unge, tills jag fick reda på att min älskade Lusen hade fått fång. Efter det så fick vi ta det lungt och yttligare ett år passerade. Vi märkte då att hon mådde sämre än vanligt och fick ta det tuffaste beslutet någonsin, att avliva henne.
Nu har det gått 5 år och jag saknar dig fortfarande, du finns alltid i mitt hjärta♥
Moon Love du är alltid en stjärna på min himmel♥


//Thea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0