sjuk.

fortfarande sjuk?
Check
Jajamänsan jag är fortfarande sjuk. Eller jag testa att gå till skolan men åkte hem innan lunch. Hade en sån fruktansvärt huvudvärk och halsont. När jag väl kom hem så sov jag i några timmar innan jag insåg att jag har två hästar att ta hand om. Så det är bara på med ridkläder och tjocka jackor.
Suck.
Väl nere i stallet så kollade jag på mina hästars scheman (Jajamensan dom har det!), och idag så var det longering för Oneil och hoppning för Rosita.
Great, va de enda jag tänkte. Men tillslut så satt jag på min D ponny och skrittade ner mot paddocken.
Vi hoppade en stutskombination och en  vanlig kombination. det gick faktiskt över förväntan! Hon tvekade dock en gång på ett 85 hinder men kom över ändå, super stolt!
Men nu sitter jag här. Helt död.
Hoppas på att må bättre imorgon.
//Thea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0