Träningen med Oneil

Hejsan hoppsan!
Just nu sitter jag och tittar på en kille som spelar Amnesia (skräck spel), och även fast det inte är jag som spelar så skiter jag typ i brallan hela tiden haha!
Okej men träningen med Oneil gick jätte bra! Vi övade lite på travhinder då han behöver att få en bättre framåt bjuding. Efter några skutt över det hindret så hoppade i i en "åtta", loch gud så bra det gick! han fick en otrolig framåt bjudning i slutet så vi slutade med att hoppa ca 95cm! Super stolt över han!
Jag och Nelie mitt i en galoppfattning, och jag vet att jag lutar mig alldeles för mycket men jag blir så ibland med honom för att han är så seg haha!
Nu ska jag ialla fall sussa, Godnatt på er!♥
//Thea

Kommentarer
Postat av: Evelina

Duktiga ni är c:

2011-11-10 @ 19:29:08
URL: http://stallmupparna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0