Första inlägget för mig :3

Hejhellu :3
Det här är mitt första inlägg, nummer ett av förhoppningsvis många, många fler.
I mina inlägg kommer jag skriva om vad jag har för mig om dagarna, mina intressen, visa lite bilder på vad jag målar, dela lite musik och så!

Jag försökte göra mig själv i en simskaraktär, och så här skulle jag nog se ut:

Inte särskilt likt kanske, men jag fick inte till det bättre. Förresten börjar det kännas som om alla sims-gubbar man gör ser likadana ut...

Nåja.

Mitt allra största intresse ligger i att måla och skriva. Det var två saker, men de hänger ihop lite grann i mitt huvud... Så talar jag om det ena, så talar jag för det mesta om det andra också :D

Jag har en kanin som heter Lille Skutt, och han kanske också dyker upp ibland...
Han är urgammal och albino och ser ut typ så här:

Han är helt underbar :'3

Jag rider varje tisdag, men för övrigt har jag inget annat för mig än läxor, kompisar och att måla, typ :3
Jag går på en idrottsskola, så det är väldigt mycket idrott :c Kul ibland, men för det mesta jobbigt.

Kommer kanske skriva lite om Rasmus också. Det är en ekorre som bor i vår trädgård. Han ser ut så här:



Jag redigerar mina bilder i ps, gimp och pixlr, och kan sitta hur länge som helst och göra det, haha!
Nej, nu ska jag ner och se på film! Nu vet ni i alla fall lite grann om mig :3
Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Lindis

Så det är hit du har flyttat :3 Saknade dina gamla inlägg, men jag ser att du inte har tappat stinget. Nya tag! Vilken fin blogg ni har! Blir kanske lite fler inlägg nu när ni är två? :D

2011-10-01 @ 21:39:34
Postat av: Ylva

Rasmus är ju för gullig :'3

2011-10-02 @ 00:47:42
Postat av: Moa

Hej! Jag heterMoa och red på rositas ridskola min bästis saknar henne för mycke:( Rosita är en blandras och har för mig att hon är född 1999!

2012-01-19 @ 22:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0