Hejhopp

Hej folks!
Förlåt för att jag inte har uppdaterat på ett tag, men det har jag inte gjort av personliga skäll.
Men ialla fall.
Var en helt okej dag, lite lång tråkig, men that's life right?
Jag red bara ut på en skritt tur idag med Rosita, för jag hade inte någon större lust att rida i paddocken idag.
Så det blev en mysig skritt tur i det lilla solskenet som var kvar innan mörkret kom.
---
Juste!
Tränade Rosita lite mer på spansk ritt idag, fast bara inne i boxen. Och det gick super! Hon lyfter benen högt och böjer lite lätt på nacken så hon blir hur fin som helst!♥
Och förresten,
På fredag så kommer det en liten överraskning som kanske kommer att intressera er, och mest kommer det att intressera Maggie! haha ;)
Men jag ska försöka att göra lite fler uppdateringar från min sida, men skulle vilja veta om ni vill att jag ska fortsätta att skriva om Rosita och om hur jag rider osv? Kommentera och säg vad ni vill att jag ska skriva om!
Hare gött!
//Thea

Kommentarer
Postat av: Evelina

Fortsätt skriv om dig och Rositan :D

2011-10-07 @ 09:47:08
URL: http://stallmupparna.blogg.se/
Postat av: Lindis

Det är en jättefin häst, och det skulle vara kul om du fortsatte skriva om er ridning. Håller du på och tricktränar henne också? :)

2011-10-07 @ 22:35:10
Postat av: Saga

Hej! Jag var Rositas skötare när hon stod på ridklubben! Jag vill jätte gärna veta hur det går för Rosita! Saknar henne jätte mycket! Hoppas hon har det bra hos dig!:)

2012-01-11 @ 17:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0