Hellu :3

Skrev inget igår :/ Blev inte mycket tid till det. Men jag red i alla fall igår, och jag hade en poonii som heter Günter.
Günter



Han är en fin haflinger som gillar när det går undan. Eller gillar och gillar, men han stressar upp sig själv till den grad att han inte kan vara still. Han måste alltid gå. Usch, krångliga häst... Men men.

Idag hade vi orienteringstävling. Mihihi. Det gick inte så bra :/

Menmen.
På bussen hem idag satt det två killar i närheten och snacka, då den ena sa att det var två månader kvar till jul. Och den andra sa: "Äh, jul är överskattat."
MEH, HALLÅ? Jul är vad man gör det till! Vissa firar jul, andra inte. Pff. Vadå överskattat? Nåja. De klev av vid nästa hållplats i alla fall :)

Naah, nu ska jag gå och lägga mig.
Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0