La la la la la... musiktips :3

Hej hellu!
Har ägnat eftermiddagen åt ett skolarbete. Nu är det inte långt kvar innan vi åker till England för projekt Comenius. Det är jag och tre andra från klassen och två lärare som ska åka till Cheltenham och besöka deras skola lite grann... Uuuh, vad jag är nervös D:
Men hur som helst ska vi göra en presentation av vår skola och vårt land, och så om miljön, eftersom miljön är vad Comeiusprojektet går ut på. Vi ska ha om power meet, och vi har gjort ett arbete om det. Jag fick jobbet att designa arbetet, och det har jag gjort efter bästa förmåga.
Och det är vad jag har suttit och gjort den här eftermiddagen sedan skolan var slut :3

Eftersom jag inte tagit några bilder idag, så delar jag gärna med mig av några låtar!








Så! :D Fler kommer så småningom! ^^
See yah!

Kommentarer
Postat av: ida

gillar dina variationer på musiken :) sköna låtar alla.

2011-10-03 @ 20:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0