Lång dag

Puh va lång den här dagen har varit.
Skolan var skit jobbig, för de var typ segare än vanligt.
Och efter skolan så åkte jag och tog synundersökning (behöver göra det för att få ta moppe kort), och de gick väl bra, slapp iallafall att ha glasögon haha. :)
---
Senare när jag kom hem så gick jag ut för att rida, men såklart var det för mörkt för att rida i skogen så då red jag istället ett barbacka pass i paddocken. Och Rosita blev faktiskt riktigt mjuk att rida i slutet av passet :)
Iallafall så hade jag tänkt mig att visa mina hästar så att ni inte blir helt borta om jag skriver om dom i något annat inlägg ;)
Rosita
Ras Okänd
Född 1998

Vera
Ardenner
Född 2008

Anna
Svenskt kallblods travare
Född 2004

//Thea

Kommentarer
Postat av: Lindis

Aah så grymt fina :D

2011-10-03 @ 20:17:22
Postat av: Saga

Fina hästar!<3 Får jag bara rätta en liten sak... Men Rosita är född 1999!

2012-02-07 @ 17:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0