Mycket att göra


Hej på er!
Som rubriken säger så har jag haft otroligt mycket att göra de senaste 2 dagarna men nu ska jag ialla fall skriva lite :)
Som jag sa i Torsdags (?), så hade jag en liten överraskning och det är att det har kommit en ny häst till mitt stall!
Låt mig presentera, Oneil
Det här är alltså Oneil. Oneil kommer från ridskolan "Östermalms ridskola" och han såldes då han var för pigg på uteritt. Hans ras är okänd (precis som för Rosita som också var en ridskole häst) men det finns troligen lit Irish Cob i han då han har kraftigt hovskägg och kraftig kropp i huvud taget. Denna ponny är 147,7 i mankhöjd, alltså precis lika som Rosita.
Men iallafall så kommer jag att skriva om honom lika mycket som jag skriver om Rosita! :)
--
Vad jag annars har hunnit med under dom här dagarna är väl att jag har hunnit träna mer på spanskritt på Rosita med jätte stora framsteg som gör mig aldelles glad inombords!♥ Och så har jag ridit i både paddock och skog och det har gått super och det märks att vi litar på varandra fullt ut, och gud vilken underbar känsla det är!♥
jag kanske skriver lite senare ikväll om jag har ork och tid!
hare gott!
//Thea

Kommentarer
Postat av: Lindis

Vilken underbar färg på hästen!

2011-10-10 @ 23:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0