Nöjd Thea

Hej på er!
Som sagt hade jag kalas ( eller vad man nu vill säga ), idag. Och det var faktiskt riktigt roligt! :) Vad jag fick ska jag väll säga också.
-En "Harajuku Lovers" parfym
-Pengar
-Nagellack och nagelfil
-OSiS+ Dust it
- och så kommer jag ju få moppe när jag tagit moppe kortet ;)
Ja och så ska jag väl slänga in en bild också kanske, så då får ni en halv flum bild på mig, min brosa och mina kusiner.
Som sagt, lite halv flum bild..


Kom nyss på att de är måndag imorrn. Är verkligen inte sugen på att gå till skolan imorrn, usch. Alltså fasiken va snabbt helgerna går eller är jag den enda som tycker de?
Aja nu ska jag väl stänga ner datorn och typ sätta mig och deppa framför tvn, haha ;)
//Thea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0