Om mig, Thea.

Hej hopp!
Ja så de är jag som är Thea. Och jag ska väl berätta lite om mig :)
I mina inlägg så kommer ni att få följa min vardag och så kommer ni att få läsa om mina hästar och om lite allt möjligt helt enkelt.
Mitt största intresse är att rida, och då rider jag på min egna häst Rosita.
Hon är en gammal ridskole häst som är otroligt envist, men också världens underbaraste!
där är hon, min prinssesa!

Jag tricktränar även lite så ni kommer nog få se några videos på mig och Rosita!
---
ja de va väl allt jag hade att säga för den här gången, så vi ses! :)

(nu har ju jag inte gjort någon sådär cool namn sak som maggan så de får bli en tråkig från mig)
//Thea

Kommentarer
Postat av: Hannah L

Fin häst :3

2011-10-02 @ 00:09:48
Postat av: Anonym

Fin blogg ni har!

2011-10-02 @ 09:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0