På väg att gå och lägga mig ja0 :3

Hej igen!
Ja, så ska man ju gå och lägga sig snart...
Mitt lördagsgodis bestod av polkagrisar uppe på rummet... Imorgon ska jag minsann sporta, för att bränna bort mina kalorier... Typ... Höhö... Men seriöst, imorgon känner jag för en utomhusdag.... Så, kanske är det bäst att gå och lägga mig nu?

Det kommer säkert inte bli något av sportandet, det skulle vara så typiskt mig att strunta i det, men jag ska i alla fall försöka laga Urban (min cykel) som har varit sjuk i ett par veckor (punktering). Nu har vi ett nytt däck till honom, det gäller bara att vara kunnig nog att sätta på hjulet... Vilket jag nog inte är ;)
Är det bara jag som alltid biter på mina polkagrisar? Alltså, verkligen biter... Jag kan inte suga på dem tills de tar slut, utan jag kommer alltid på mig själv med att KRAAAS bita sönder dem... Wierd.
Jag måste träna *stoppar en till i munnen*

Nej, så onyttig jag är!
Dags att släcka för idag :3
Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0