Svartvit fototur med JK

Hej! :D Det är något speciellt med fredagar, har jag alltid tyckt. Jag menar, friheten, insikten om att det snart är helg och allt. Och nu ÄR det helg B)

Skolan var väl okej, lång och allt sånt. Men efter skolan cyklade jag till stan och hängde med min kompis JK lite grann, och vi fotade lite och jag utforskade den monokroma inställningen på Manfred, så att bilderna blev svartvita.

JK ändrade min objektivinställning så att jag får bestämma skärpan SJÄLV, och det är jag inte van vid, så bilderna har lite halvtaskig fokus, men det gör nog inget :3 Bjuder på några idag!

Ankorna i dammen ville inte komma nära, så vi utforskade naturen runt omkring :3

En liten, liten bäck rann bredvid dammen, och där flockades växter.



Löv och lyktstolpe


Blumma. Som ni ser är fokus en annan historia...

Fler bilder kommer så småningom :)

Nu ska jag sova!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vilka fina bilder du tar!

2011-10-08 @ 11:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0