Urban är frisk och Larson är ren.

Idag har jag försökt ta itu med mitt liv. Eller, i alla fall Urbans.
Min stackars cykel har varit punkterad i ett par veckor, men med mycket möda, hänsynslöst våld, smutsiga fingrar och hopbitna tänder så har jag nu lyckats byta däck :)
Det borde finnas ett enklare sätt att göra det på, tycker man ju. Menmen.

Man märker att det är höst; löven börjar gulna och flyger lättjefullt omkring i luften.
Skulle vilja ta med min Manfred ut och ta kort, men ljuset är grymt dåligt utomhus då himlen är alldeles vit av moln. Vissa mulenheter eller vad det heter, är riktigt fint, för då får allt klarare färg medan himlen är mörkt grå. Men när himlen är vit så får allt en tråkig, disig färg. Kanske går ut en stund med Lille Skutt i skogen i närheten bara för att ha något att göra. Och Skuttis skulle ju behöva bli av med några kilon...

Ska börja göra om i mitt rum snart, och jag måste ju välja tapet och sånt... Skulle allra helst vilja ha en egen bild som tapet, och i så fall den här bilden:


Den ska sitta över en vägg, och så ska de andra tre väggarna vara en annan färg (kanske samma gulaktiga?) Men jag VET INTE!! Gah.

Bilden är tagen i fjällen :3

Nu ska jag få något gjort i läxväg. Har en massa läxor!!
Vi ses!


Kommentarer
Postat av: Lindis

Åh vilken fin bild! Jag har aldrig sett en ren.

2011-10-02 @ 19:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0