Ute i skogen med Skuttis :3

Hejhopp!
Nu har det börjat skymma bakom fönstrena och man börjar faktiskt bli lite trött... För ungefär en timme sen var jag ute i skogen med min kanin Lille Skutt. Med mig hade jag Manfred, min kamera alltså, och en bok. Så medan Lille Skutt hoppade omkring och gjorde det han gör bäst; äter, så tog jag lite kort :3 Här är några:

Gamle killen tar den svåra vägen...

Skuttade bortåt, bortåt... Men när jag ropade som kom han skuttandes tillbaka :3

Krulligt...

Alla bilder är oredigerade för tillfället; har sparat mina favoriter till att redigera i photoshop; och för att ha nåt att visa imorgon ^^

Nu ska jag ner och äta nybakat bröt. Nom nom! Det doftar hela vägen upp till övervåningen. Sen blir det att stressjobba lite läxa och sedan gå och lägga sig.
Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Linn

Sööööt kanin :D

2011-10-02 @ 21:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0